close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך לאפשרויות המימון השונות לרכישת רכב

מערכת שורשג ניסן, תשעה23/03/2015

מעוניינים ברכב חדש? מדריך לאפשרויות המימון השונות

תגיות:
אפשרויות שונות עבור מימון רכישת רכב חדש מאפשרות פריסת תשלומים נוחה, אחוזי ריבית אטרקטיביים וגם הצעות טרייד אין על הרכב הישן. השאיפה מבחינת הנהגים היא להשתמש באפשרויות המימון לטובת שיפור איכות החיים.

אפשרויות מן הסוג הזה מתאימות לנהגים צעירים, משפחות עם ילדים וגם אנשי מקצוע או בעלי מלאכה העושים ברכב שימוש מסחרי. השאלה היא כיצד בוחרים את אפשרות המימון המתאימה ביותר ועל מה כדאי לשים את הדגש.

כך תדעו איזו אפשרות מימון מתאימה לכם
האפשרות הנפוצה ביותר למימון רכב חדש היא נטילת הלוואה מהבנק, מחברה פרטית או מהיבואן. הלוואות לרכישת רכב חדש ניתנות לתקופה של מספר שנים ובתנאים דינאמיים. אפשר לנצל את ההלוואה על מנת לרכוש רכב חדש במבצע, או להשתמש בה כדי לסיים את יתרת התשלומים מול חברה פרטית. הלוואות לרכישת רכב ניתנות דרך כל סוגי הבנקים ויש תחרות ענפה על ליבו של הלקוח. את התחרות הזו כדאי לנצל כדי לשפר תנאים ולקבל הלוואה ייחודית.

אפשרות נוספת למימון רכב היא טרייד אין. באפשרות הזו הלקוח נדרש לתת את הרכב הישן לחברה או לגוף פרטי, לקבל עליו מחיר מסוים ולהוסיף את עלות הרכב החדש. זהו מימון המתאים למי שרוצה לשדרג את הרכב ולקבל מחיר מחירון. היתרון הוא מהירות העסקה וחיסכון בזמן של חיפוש קונה, אולם החיסרון הוא שלא תמיד ניתן מחיר מלא על הרכב הישן.

אפשרות שלישית למימון רכב היא ליסינג. מסלולי ליסינג מימוני או תפעולי מתאימים לקהל יעד מגוון. בעבר נהוג היה לבצע עסקאות ליסינג רק בקרב חברות או עסקים, אך היום נהנים מהן גם לקוחות פרטיים. יש עסקאות ליסינג הכוללות ביטוחים לרכב וגם טיפולים לפי הוראות היצרן והיבואן. בהרבה עסקאות ליסינג היתרון הוא שניתן להחליף את הרכב אחת למספר שנים ללא מאמץ ובשמירה על פריסת תשלומים זהה.

מה הקשר בין מימון רכב לבין תשלום ביטוח?
בשלב הראשון של חיפוש אחר אפשרויות מימון לרכב חדש כדאי לבדוק את ההתאמה לצרכים ולציפיות. אפשרות מימון של טרייד אין אינה מתאימה למי שאין לו רכב קיים במצב סביר, בעוד אפשרות של נטילת הלוואה אינה רלוונטית לבעלי חשבון בנק מוגבל. בשלב השני כדאי להיכנס לעובי הקורה ולהיפגש עם אנשי מקצוע. אפשר לתאם פגישות לא מחייבות עם שורה ארוכה של גורמים המכירים את תחום המימון ואת ההבדלים בין האפשרויות.

כדאי להביא בחשבון את כל ההשלכות של אפשרויות שונות למימון רכב. בראש ובראשונה חשוב לבדוק כיצד סוג הרכב משפיע על עלות הביטוח. ביטוחים לרכב הם חלק בלתי נפרד ממסגרת ההוצאות החודשית. המטרה היא לבצע עסקה אטרקטיבית, אך לעמוד בפריסת התשלומים על דלק, תחזוקה, תיקונים, טיפולים וביטוחים לרכב הפרטי.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה